Bu Blogda Ara

2 Ekim 2013 Çarşamba

Hangi Türk Tv kanalı Esad ile röportaj yaptı


 Hangi Türk Tv kanalı Esad ile röportaj yaptı

Gezi Parkı eylemleri ile reyting rekorları kıran Halk TV, Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad ile ses getirecek röportaj yaptı.

Halk TV Spikeri Zereycan Twitter hesabında röportaja ilişkin ilk izlenimlerini paylaştı. Zereycan, Twitter hesabında şunları yazdı; 

“Tahminimden çok daha farklı bir liderle karşılaştım... Suriye izlenimlerimi en kısa zamanda…”

Halktv spikeri Ece Zereycan ve Yurt gazetesi yazarı Ömer Ödemiş’in, Suriye’de Esad ile gerçekleştirdiği röportaj önümüzdeki günlerde Halk TV’de yayınlanacak.

 İşte Halktv’nin Esad röportajına ilişkin ilk fotoğraflar:

odatv.com

2 yorum:

  1. ece zerycanı teprik edyorum suriye başkanı beşar esadla yaptgı roportaj dan dolayı ve roportajlarının devamını istiyorum gerceklerin ortaya cıkması dilegiyle

    YanıtlaSil
  2. ece zeraycanı tebrik edyorum suriye başkanı beşer esadla yaptıgı roportajdan dolayı ve roportajlarının devamını bekliyorum gerceklerin ortaya cıkması ve tüm türkiye halkının bilmesi dilegiyle

    YanıtlaSil